Wednesday, August 12, 2009

Indie Chat


Korang ni layan music yang camne..aku biasanya tak kisah sangat dengan band-band ni tapi kalau lagu layan aku dengar jer..


kalau korang layan indie korang ni mesti kenal dengan band-band M'sia seperti:
couple,bitterswet,muck,the times,boneca,the bourjuis dan aku pun da tak ingat..
Ni la band-band yang biasa aku layan..kalau korang tak pernah layan jangan layan nanti tak terlayan..hahaha












Kalau band orang putih lak biasanya aku dengar band yang musicnya unik macam
The beatles,the pegeon detective,the spinto band,mystery jets,the kooks,the hives,the vines,the fratellis dan banyak lagi la...nanti kalau aku ingat aku post kat blog ni lagi..



P/S : Band-band diatas direkomenkan oleh aku untuk korang dengar..try r tak rugi gua cakap lu..

No comments:

Post a Comment